sobota, 14 stycznia 2017

Jak zrobić ładną rzecz z rolki po papierze toaletowym?

WITAM!
Zbliża się dzień babci i dziadka. To okazja do tego by podarować tym wyjątkowym osobom coś wyjątkowego! My zrobiliśmy pudełeczka na życzenia. Takie pudełeczko będzie także idealne np. na drobne prezenty: kolczyki, bransoletkę ręcznie robioną itp.
Wszystko zaczęło się od tego, że zrobiłam kilka róż z tej instrukcji, urzekły mnie !!!
Wiedziałam, że wykorzystam je do zapakowania prezentu. Szukałam ciekawego pomysłu na wykorzystanie ich i z pomocą przyszły niezawodne rolki po papierze. Znam chyba kilkadziesiąt możliwości zastosowania rolki :)) W ruch poszła moja kreatywna szafa: wstążeczki, koraliki, tasiemki, złoty papier, klej.  Rolka jest wdzięcznym materiałem o neutralnym kolorze, można ją łatwo okleić czy pomalować. Następnie zaginamy rogi i dekorujemy. Pracowaliśmy z klejem magik, więc trochę czasu trzeba mu dać na wyschnięcie, ale udało się wszystko chwyciło. I gotowe, do tego ozdobne wstążeczki i można wypełnić np. napisanymi na kawałku kartki życzeniami. Tego nie poczujecie ale życzenia można skropić olejkiem eterycznym, będzie dodatkowa zaleta :)))
Dziękuję za odwiedziny, pozdrawiam i udanego końca tygodnia życzę :)!
















14 komentarzy: