sobota, 21 stycznia 2017

Cafe de Paris. Miętowa taca

Witam!
Wśród dziesiątek zdjęć na pinterest zachwyciło mnie ujęcie miętowej tacy z napisem z kwiatami. Postanowiłam zrobić sobie swoją. Potrzebne składniki oczywiście miałam. Stara taca, farba, i azalia do dekoracji (trzeba wykorzystać tą piękność zanim opadnie). Dzięki temu, że zostało trochę farby, nowy image dostała doniczka (wyszła nieco ostro), ale ma charakter :)
 Tak więc sobotę witam z nową dekoracją w domu :))
Udanej soboty i niedzieli :)
Pozdrawiam ciepło i miętowo 







Taca wcześniej



20 komentarzy:

  1. O mam taka tacę i dzięki temu postowi zdałam sobie sprawę że do niczego nie pasujje i chyba warto przemalować. Hihihi. Dzięki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja długo była schowana. W końcu to taca i mogłaby się przydać :) Ale teraz już na widoku, cieszy oko :) pozdrawiam

      Usuń
  2. Najfajniejsze są rzeczy przerobione samodzielnie :-) Cudnie. Miętowy kolor ma dużo wdzięku, wnosi świeżość, jest taki urlopowy, wakacyjny. Zaglądam z przyjemnością, inspirujesz i chyba sama podziałam z klejem, pędzlem, farbami... :-)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Taca wyszła pięknie, napis jeszcze podkreślił jej urok. Świetny pomysł na doniczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna taca! Ten miętowy kolor jest taki przyjazny, delikatny i łagodny. Doskonały wybór! Cudna gardenia. Kiedyś próbowałam hodować, z marnym skutkiem...Twoja ma wyjątkowo dużo dorodnych kwiatów. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję że będzie żyła długo i szczęśliwie :)))

      Usuń
  5. Ślicznie wyszła. W towarzystwie kwiatka wyglada super. Pizdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam takie metamorfozy , nic się marnuje i dostaje drugie życie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Miętowa taca wygląda świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Taca rewelacyjna! :) Tez bardzo lubię odnawiać stare rzeczy, z naszych starych mebli zrobiliśmy całkiem fajną nową szafę ;) - o tym już niedługo na blogu!
    Zapraszam do wzajemnego obserwowania :)

    Magda - Serenity. Wanderlust. Marriage.
    http://swm-pl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń