środa, 5 marca 2014

Skrzynka do kompletu!

Witajcie!
Na wstępie chcę bardzo podziękować wszystkim tym, którzy odwiedzają tego bloga a jeszcze bardziej tym którzy pozostawiają po sobie ślad. To szalenie miłe DZIĘKUJĘ wielkimi literami :):):)

Ostatnio prezentowałam lustro w nowej odsłonie, dziś skrzyneczka utrzymana w tej samej kolorystyce. Kupiłam skrzynkę w surowej formie, a następnie zajęłam się nią :)
Oto efekty

A oto etapy powstawania skrzynki
 1. Zakupienie skrzynki :)
2. Owinięcie siatką hodowlaną
3. Przyklejenie zamówionego dekoru lilii
4. Pomalowanie skrzynki  farbą Annie Sloan kolory Cocco i Paris Grey, oraz wykończenie ciemnym woskiem
To że pomalowałam skrzynkę po założeniu siatki nieco utrudniło mi pracę, ale dzięki temu wyszedł ciekawy efekt.

Tutaj w aranżacji z lustrem

Pozdrawiam ciepło!!!


51 komentarzy:

  1. Wyszło naprawdę pięknie. Masz ogromny talent!!! Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ale bez farb Annie Sloan nie byłoby takiego efektu :)

      Usuń
  2. Podziwiam- skrzynka wygląda bardzo fajnie. No i mam nową inspirację do swoich prac. Uściski serdeczne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszy mnie że się zainspirowałaś, ściskam

      Usuń
  3. wyszło ekstra! bardzo mi się podoba ten pomysł!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, mnie również efekt zadowala w pełni :)

      Usuń
  4. Efekt jest zachwycający, pomysł bardzo fajny. Od dłuższego czasu dążę do uzyskania takiego koloru i nigdy mi to nie wychodzi. Zdradź mi proszę co to za farby Cocco i Paris Grey. Jeśli poznam tę tajemnicę to się obawiam, że zacznie się u mnie proces przemalowywnia wszystkiego :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od niedawna używam farb kredowych Annie Sloan. Kolorystyka tych farb jak dla mnie jest zachwycająca a fakt że można malować na wszystkich powierzchniach to bajka dla takiego wariata jak ja mającego na wszystko wizję metamorfoz :) Farby kupuję na stronie www.patynowy.pl odnośnik do strony z farbami po prawej stronie polecam i pozdrawiam

      Usuń
  5. Super,po prostu niesamowity efekt:)gratuluje pomysłu i wykonania:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jejku , ale ty masz swietne pomysly...ja bym nigdy nie pomyslala...efekt jest niesamowity....
    brawo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłam siatkę potem skrzynkę i tak się połączyło, a do tego farby kredowe, od których jestem już chyba uzależniona i taka to historia pozdrawiam

      Usuń
  7. Jestem zachwycona, a jedynie brak siatki powstrzymuje mnie przed bezczelnym kopiowaniem, bo identyczna nowiutka skrzynka stoi pod łóżkiem z włóczkami:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Siateczka jest nie droga w gospodarczym sklepie będzie na pewno. Kopiuj śmiało, cieszę się że Cie zainspirowałam pozdrawiam :)

      Usuń
  8. Pięknie! Super oryginalna skrzynka! :)) Urzekła mnie.
    Buziak

    OdpowiedzUsuń
  9. no super!jaki efekt!jestem pod wrazeniem:)bardzo mi sie podoba i pomysl i wykonanie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepieknie, aż trudno mi czasem uwierzyć. W sklepach widzimy gotowy produkt i nie zastanawiamy się jak powstaje , czy nawet jak wyglądał w fazie początkowej.
    Pieknie wygląda ta skrzyneczka w takiej formie.
    Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie czasem proste zabiegi czy malowanie wiele zmienią :) pozdrawiam

      Usuń
  11. Jaki oryginalny pomysl, niby prosty ale trzeba na niego wpasc :)
    Skrzyneczka wyglada swietnie!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Dzięki skrzyneczka była mi potrzebna więc ja kupiłam a potem tak wyszło :) pozdrawiam

      Usuń
  12. Piękna! Uwielbiam Twoje metamorfozy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam taką sama skrzynką. Póki co służy mi w stanie naturalnym na przechowywanie nasion, ale jak już swoja normę wyrobi, to spróbuje swoich sił jak Ty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wtedy dasz jej drugie życie :) pozdrawiam

      Usuń
  14. Edi kochana jaka ciekawa przemiana! ujj nawet mi sie zrymowalo!:-)) super! Bardzo mi sie podoba! Milego weekendu kochana!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piękne rymy kochana, bardzo jestem teraz rozradowana :) pozdrawiam

      Usuń
  15. Swietna! Masz genialne pomysly:) Pozdrowienia ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. efekt faktycznie bardzo ciekawy...te kolory są śliczne. zakochałam się w tych farbach na zabój!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również jestem już uzależniona :)

      Usuń
  17. Doskonała np. na zioła ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację także by się nadała :)

      Usuń
  18. Lustro - niezwykłą metamorfoza! Piękne!

    OdpowiedzUsuń
  19. super skrzyneczka! Powiedz, skąd masz siatkę hodowlaną? Próbuję kupić, ale w rolce jest 50 metrów!!! Co ja z taką ilością zrobię????????? A chodzi za mną już chyba z rok! A farby kredowe są cudowne! Potwierdzam! I polecam Patynowy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kupiłam w sklepie gospodarczym ale musiałam wytłumaczyć Pani o jakami chodzi i ją sprowadziła. :) pozdrawiam

      Usuń
  20. Skrzyneczka i lustro wyszły Ci niesamowicie. Chyba się zapiszę na kursik malowania do Ciebie:-)
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  21. Witaj; ) Jestem pod wrażeniem Twojej metamorfozy... to zmiana przez wielkie Z... zaczarowalas mnie zupelnie. Zostaje dluzej;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetna praca:) jestem w szoku, czy mogę to zgapić od Ciebie...a farby? chyba odkryłam poszukiwany kolor Paris Grey i Cocco...:)
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne tylko pokaż efekty :) a kolory inne także piękne ja uwielbiam także French Linen. Pozdrawiam

      Usuń
  23. Rewelacyjna skrzynka! nigdy bym nie wpadła na taki pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) lubię siatkę i tak wyszło :)

      Usuń
  24. Pierwszy raz widzę tak zrobioną skrzyneczkę. Śliczna:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się może kogoś zainspiruję :) pozdrawiam

      Usuń
  25. Piękny komplet wyszedł ! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. bardzo pomysłowa Kobietka z Ciebie aż miło popatrzeć ;) pozdrowionka, a efekt niesamowity :)

    OdpowiedzUsuń