środa, 26 marca 2014

Kryształowo-decupeag'owy misz masz

Witajcie!!!
W decoupage zakochałam się dawno temu. Jak to ja nakupiłam serwetek i potrzebnych akcesoriów i...... jakoś mi nie szło. Efekty mojej pracy jakoś mi się nie podobały.
 A pozostałości po tej chwilowej miłości to taca oraz ramka obecnie z wierszem KI Gałczyńskiego "Prośba o wyspy szczęśliwe". 
Potem jeszcze w przedszkolu z dziećmi bawiliśmy się tym sposobem, ale używając mieszanki kleju magik z wodą to tańsza wersja profesjonalnych klejów a całkiem niezła. 

Teraz zafascynowałam się kryształkami, kupiłam sople do zawieszania, małe koraliki kryształowe a nawet szpilki z kryształowymi główkami. 
Będę teraz coś kombinować do dekoracji domu
Zaczęło się od komody... tak tej z poprzedniego postu.
 Następnie miałam zaszczyt pełnić rolę dekoratorki wnętrza w salonie fryzjerskim, tam także wykorzystałam elementy kryształowe. To był bardzo fajna przygoda. Jako dziecko marzyłam by być projektantką wnętrz i myślę ze taka praca dawałaby mi spełnienie.
Oto rąbek efektów :)

A teraz kolażowy Misz Masz

Na zdjęciach ww ramka i taca, mini ozdoby wieżyczka eiffla oraz mini wazonik zrobiony z buteleczki po aromacie waniliowym.
Gdy byłam dzieckiem wieszałyśmy z siostrami te buteleczki na wstążce na szyi, wlewałyśmy sok owocowy, który był sokiem z gumi jagód jak w gumisiach :):):)
Oraz moje ukochane tulipanki





Dziękuję za każde pozostawione słowo!
Ps. Wiem że pamiętacie, ale gdyby ktoś przegapił link do konkursu
Pozdrawiam!!!!

36 komentarzy:

  1. Krysztalki...uwielbiam:)
    I gratuluje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne aranżacje i zdjęcia.
    Kompozycja z buteleczką urocza,
    a i sama zabawa z dzieciństwa zdradza Twoją wielką wyobraźnię :-)
    Kasia z Baśniowego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Zabawy to miałyśmy z siostrami bardzo rozbudowane pozdrawiam

      Usuń
  3. Bardzo ładna taka. I pięknie sfotografowane wszystkie dzieła.

    OdpowiedzUsuń
  4. ojej ale pięknie i niezwykle delikatnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz myślę gdzie umieścić koraliki :) pozdrawiam

      Usuń
  5. A ja przez moją nieobecność przegapiłam candy więc terasz szybciutko nadrobiłam i się zgłosiłam:) śliczne zdjęcia:)
    Pozdrawiam cieplutko
    Patrycja

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie...nie dziwię się że się zakochałaś...to widać;))
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Kilka pomysłów na koraliki już powoli się kryształkuje hehe. Pozdrawiam

      Usuń
    2. Swietne kompzycje....delikatnie....szpileczek takich krysztalowych nigdy niewidzialam....salon fryzjerski mial racje zaufac w twoj talent decoratorski , bardzo dobrzecie widze w tym zawodzie.

      Usuń
    3. Oj dziękuję bardzo, bo powiem że było to dla mnie niezłe wyzwanie :) zrobić pięknie, uwzględnić oczekiwania i pomysły właścicielki a jednocześnie stworzyć coś fajnego i wyjątkowego. Pozdrawiam

      Usuń
  7. ale przecudownie ! i kryształowo

    Pozdrawiam
    i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję już odwiedzam. Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny

      Usuń
  8. jej, ale klimat wyczarowałaś :) no no no!
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubie kryształki...zwłaszcza po zimie kiedy chowa się dekoracje świąteczne , a świecidełka łapią pierwsze promienie słonca

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie czasem trudno to uwiecznić na zdjęciach ale faktycznie świetnie rozpraszają światło. Pozdrawiam

      Usuń
  10. Tez mialam epizod z decoupage, ale nie pocignelam go zbyt dlugo.
    Twoje zdjcia sa fantastyczne!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak właśnie epizod dobrze powiedziane, a serwetek teraz mam na długo :)

      Usuń
  11. subtelnie i ślicznie :)
    Twoje zdjęcia jak zwykle zachwycają.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :):):) tym bardziej mi miło że aparat mi szwankuje i muszę się więcej natrudzić na efekt idealny dla mnie :)

      Usuń
  12. Alez Ty piekne zdjecia robisz:) Jestem do tylu z postami wiec bede chwalic hurtowo:) Swietna metamorfoze wyczarowalas komodce a te tulipany w ramce sa cudne;) Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie u Ciebie!
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne prace, aranżacje i zdjęcia, masz talent, podziwiam :)))
    Pozdrawiam i zapraszam do zabawy i siebie-H

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna ta taca i Twoja aranżacja salonu:) Pozdrawiam - Ania

    OdpowiedzUsuń