sobota, 4 października 2014

Do trzech razy sztuka i znowu kwiatki!

Witam!!!
Dziś historia wazonu w kształcie kielicha.
 Kupiłam szklany wazon ale z zamiarem przerobienia z użyciem:
srebrnego lakieru w sprayu i wody z octem.
Na pewno każdy zna ten sposób,
wiele razy widziałam ten efekt w sieci i postanowiłam spróbować.
Proste zadanie- spryskujemy farbą a następnie wodą z octem. 
Niestety efekt mnie nie zadowolił, ta stylistyka nie pasowała mi do wnętrza.
W związku z tym znów postanowiłam go przerobić tym razem farbą- nie muszę mówić jaką.
Teraz uzyskałam efekt jakby gliny. Bardzo mi się podoba! A Wam :)

1.  Szkło

2. Spray


3. Farby kredowe



Który przypadł Wam do gustu?



Dziękuję za odwiedziny i komentarze! Pozdrawiam :)

28 komentarzy:

  1. Druga propozycja bardziej przemówiła. ..ale tylko dlatego, że bliższa moim wyczynom:)
    BUZIAKI :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi również podoba się efekt tzw. gliny w szarej, stonowanej kolorystyce. Naprawdę wygląda to super. Jak możesz zdradź tajniki tej metamorfozy.

    Pozdrawiam
    Małgosia M
    "Aby móc piękniej żyć ..."

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomalowałam farbą kredową w kolorze Paris Grey i trochę białego to tu to tam :) pozdrawiam

      Usuń
  3. Powiem szczerze, że mi podobają się oba:) Przesyłam uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow!!! tak jak wyżej - oba super, nie wiem, który fajniejszy:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ja zostaję przy "glinie" pozdrawiam

      Usuń
  5. Ja wolę w wersji kredowej. Chyba jeszcze długo mi się to nie znudzi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tak jak mnie ciągle nowe kolory farb kupuje a za chwilę w domu nie będzie co malować już :)

      Usuń
  6. jak dla mnie wersja kredowa jest idealna, kielich prezentuje sie wspaniale!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję również bardzo go lubię w moim wnętrzu, pozdrawiam

      Usuń
  7. Faktycznie srebrny wygląda gorzej niż ten szary, fajny efekt :0 pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie też jakoś smutniej. Pozdrawiam :)

      Usuń
  8. Wow...wyszło super...jestem w szoku ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny jest ten pomalowany farbami kredowymi, zestawienie z kwiatami i z cegłą, genialne..
    Pozdrowienia.. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na co dzień jest w salonie ale tam tez pasuje. Zdjęcia robione wieczorem muszą być w kuchni :)

      Usuń
  10. Zauroczona jestem każdym :)
    Pozdrawiam gorąco i pomponowo zapraszam do siebie :)
    http://mysweetdreaminghome.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję w wolnej chwili odwiedzę pozdrawiam

      Usuń
  11. OMG ten efekt uzyskalas dzieki farbom kredowym??? Jest fantastyczny!
    Bardzo mi sie podoba, taki "beton look" jest teraz bardzo modny.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jestem w nich zakochana niezmiennie :)pozdrawiam

      Usuń
  12. Odpowiedzi
    1. O tak w innych stylach po prostu pozdrawiam

      Usuń
  13. Oj ten " betonowy " jest cudny!

    OdpowiedzUsuń