sobota, 22 października 2016

Kosze w stylu skandynawskim

Witam ostatnio mam wrażenie że zanudziłam Was moją sypialnią. Ups! Ale faktycznie skupiałam się głównie na dopieszczaniu tego pomieszczenia. Po pierwsze dlatego, iż niebawem zamieszka tam nowy mieszkaniec. A po drugie będę tam spędzać więcej czasu. Salon został w pewnym sensie porzucony. Na szczęście udało dodać się tam coś nowego. Kosze w stylu skandynawskim. Tak przynajmniej bym je nazwała. Jeden druciany (zawsze będę je lubiła), drugi zaprojektowany z resztek tkanin, które miałam w mojej magicznej szafie :))) Uszyłam go na wzór kosza z trawy morskiej, który jest węższy na górze. Fajnie się to sprawdza. Len różnej maści w kolorach beżu. Uchwyty koniecznie al'a skórzane (stary pasek do spodni :)) Wiem że teraz styl skandynawski jest bardzo modny. Czym prościej tym lepiej. U mnie jak nie trudno się zorientować raczej inny styl, ale niektóre elementy bardzo mi się podobają o ile dopasowane są do tego co jest, do całości. Staram się po prostu zabrać coś dla siebie z tego stylu. 
Pozdrawiam serdecznie i miłego czasu wolnego!!!



  







14 komentarzy:

  1. Uwielbiam kosze wszelkiej maści:-))) Twój uszyty na wzór koszy z trawy morskiej to mistrzostwo:-))) Bardzo mi się podoba:-))
    Pozdrawiam:-)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Sypialnia jest piękna i wcale nie nudzi jej ogladanie:). Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Sypialnia jest piękna i wcale nie nudzi jej ogladanie:). Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Pieknie wyglądają te kosze w Twojej sypialni! I jestem pełna podziwu, że uszyłaś jeden sama.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To w salonie. No znów prostuję ja tylko wymyślam :) szyje mi siostra

      Usuń
  5. Cudowne kosze .Uszyty przez Ciebie jest super.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten lniany jest fantastyczny :)

    Pozdrawiam, Ania.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten lniany - WOW! Najpiękniejszy.

    OdpowiedzUsuń