niedziela, 26 listopada 2017

Naklejki nie tylko ścienne

Witajcie w jesienną niedzielę!
Już długo w mojej głowie rodził się pomysł, ozdobienia kącika z łóżeczkiem Amelii złotymi kropeczkami. Tak też zrobiłam. Jednak nie kupowałam gotowych kropek. Kupiłam ozdobny dziurkacz w kształcie koła, oraz samoprzylepny złoty papier. Ozdobne elementy tak jak jelonek w kwiecistym wianku, ramka, litera i łabędź mają nowe miejsce. Półka miała być kupiona, ale w efekcie stwierdziłam , że właściwie wystarczą dwie kantówki sklejone razem i będzie półka jak trzeba. Koszt 8,50 i trochę kleju. A! i praca męża bezcenna :). Kącik jest teraz pogodniejszy a kropki pasują do biało złotego kocyka oraz ramki Anioła Stróża. Tym tropem poszłam także w drobnej zmianie regału. Kupiłam dwa kijki, pomalowałam i przykleiłam na krzyż. Do tego naklejki, tym razem małe romby. Tym samym złoty wkradł się do sypialni. Ale pasuje mi tutaj w tych drobnych elementach. Miłego tygodnia i pozdrawiam serdecznie !!!

  



  



14 komentarzy:

  1. Wyszło pięknie! Kącik Amelki - fantastyczny! Lekko, delikatnie, dziewczęco... A czarny globus skradł moje serce!

    Serdeczności!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Globus wykonałam tutaj https://edipassioneblog.blogspot.com/2016/07/zoto-czarny-globus.html
      i dobrze mu u nas :) pozdrawiam

      Usuń
  2. Uroczy kącik. Dziewczęcy, ale nieprzesadzony. Uwielbiam figurki aniołów. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wymyśliłaś te dekoracje. Półeczki skradły moje serce, ale nie kumam jak je zrobiłaś.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłam takie narożne listewki szerszą i węższą. Skleiłam tak aby miały tył i niższy przód . Taka rynienka powstała, którą na małych haczykach powiesiłam. :)

      Usuń
  4. Chyba sama sobie sprawię takie złote kropeczki! Extra efekt! Kiedyś szukałam złotego papieru samoprzylepnego i ani w papierniczym twierdziła, że nie produkują już, ha ha. Gdzie kupiłaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha no tak w sklepie, w którym kupiłam (hurtownia papiernicza w naszym małym miasteczku) pani także powiedziała, że nie ma nic takiego. Kompletnie nic złotego. Po czym przy wejściu patrzę a tu na stojaku dokładnie to o co mi chodziło.Napisz do mnie mogę Ci wysłać :) pozdrawiam

      Usuń
  5. bardzo slicznie... a jelonka tez chce ;)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Thanks for sharing this blog its very informative and useful for use.

    ทางบ้าน

    OdpowiedzUsuń