piątek, 17 listopada 2017

Niedzica i okolice

Jeszcze nigdy, przenigdy nie brakowało mi tak wakacji jak po tym roku. I czuję to teraz najbardziej....
Brakuje mi ruchu, słońca, powietrza, pustej głowy. W tym roku w ostatniej chwili wyskoczyliśmy na weekend do Rabki, Niedzicy i w okolice Limanowej. Ciekawe miejsca! Rabka odwiedzona ze względu na Rabkoland :). Niedzica bardzo urokliwa: zamek, zapora, rejs statkiem, plaża z widokiem na zamek- super sprawa. Bardzo mile to wspominam, ale trwało to tak krótko.  Mam nadzieję, że następny rok będzie lepszy w tej kwestii, bo podróże czynią mnie szczęśliwą. Tak jak głosi mój ręcznie sklecony napis :) Pozdrawiam














4 komentarze:

  1. Piękna karuzela. Niech miłe wspomnienia dodadzą ci sił do realizacji super projektów:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak karuzela była bajeczna :) Pozdrawiam i dziękuję

      Usuń
  2. Zupełnie nie znam tych okolic. Karuzela -jak z bajki!

    OdpowiedzUsuń