środa, 14 września 2016

Jak odmienić stare drzwi?

Witam!
Dziś grubsza sprawa - drzwi. Uparłam się by drzwi nie wymieniać, tylko przerobić.
A to dlatego, że spodobały mi się szprosy z rombami. Drzwiami zajął się mój mąż, odmalował i zrobił szprosy. Wymieniliśy też szyby ( jedna była rozbita a druga okropnie brzydka i dawała mało światła) Klamki też inne. W łazience nowa, zaś w drugich drzwiach uratowana ze starych wejściowych i odmalwana farbą kredową. Jak Wam się podoba, bo mnie bardzo :) Zrobiło się czyściej i jaśniej.
O to chodziło!!! Pozdrawiam
















14 komentarzy:

  1. Z jakich materiałow najlepiej zrobic takie szprosy, sliczne sa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie zwykła listeweczka,pomalowana na biało. Pozdrawim

      Usuń
  2. bardzo nietypowe drzwi. Pięknie wyszły :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądają przepięknie. I ta klamka niesamowicie piękna!!!
    ściskam kochana:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Drzwi wyglądają rewelacyjnie, nie zawsze stare rzeczy wyrzucać, wystarczy poświęcić im czas i trochę uczucia aby na nowo rozkwitły.
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak sądzę i przekonałam męża że to będzie dobry pomysł. Na szczęście się zgodził :)

      Usuń
  5. Jestem wielką zwolenniczką przeróbek. Drzwi wyglądają fantastycznie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. I ja mam takie paskudne drzwi i zastanawiałam się co zrobić z szybami... no wpis specjalnie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacyjny pomysł z tymi szprosami. Ja mam nieodnowione drzwi od 5 lat i nie mogę się zabrać. Przy remoncie nie miałam siły i tak zostało... Chyba takie coś mi się podoba :-). Może ściągnę :-)

    OdpowiedzUsuń