niedziela, 17 lipca 2016

Złoto- czarny globus

Swoją energię przelałam na projekt globus :) Mały globus kupiłam miesiąc temu, chciałam mieć w wystroju element dotyczący podróży. Bardzo lubię podróżować, ale w wystroju wnętrza mojego domu nie miałam elementów o tym mówiących. Globus stanie na wysokiej komodzie, która jest w moich planach dotyczących salonu ( kiedy to nie wiem :)) Globus malowałam farbami w sprayu złoty i czarny mat. Kółeczka z papieru samoprzylepnego robione dziurkaczem. Koszt metamorfozy nie jest mały: Spray czarny 15 złotych, złoty 19 złotych, kartka samoprzylepna 30 groszy, globus 11 złotych. Więc gdyby to podsumować to kupiłabym ozdobny globus pewnie :) Ostatnio myślałam o kosztach metamorfoz. I tak to jest, że gdy człowiek ciągle coś kombinuje to koszty spadają. Musiałam bowiem kupić tylko globus i złoty spray. Resztę elementów już miałam z innych projektów. A uwzględniając to, że złoty kolor "chodzi za mną" :) Myślę, że kupno złotego sprayu też się opłaci :))
Dzięki temu, że zrobiłam go sama ( takiego zresztą nigdzie nie widziałam:)) Mam globus wyjątkowy! Podsumowując dla mnie wyszło opłacalnie i zadowalająco jeśli chodzi o efekt :))






Globus przed metamorfozą. Jak to globus :)

21 komentarzy:

  1. Jedno jest pewne takiego globusa nie ma nikt:-) Pięknie wygląda połączenie czerni ze złotem:-)
    Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyjątkowy globus jest cudowny Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest cudny. W piwnicy mam gdzieś ukryty taki z nieaktualną już mapą, to go sobie przerobię :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wyszło, oryginalny pomysł! Podstawa globusa w złocie niczym nie przypomina plastikowej chabrowej nóżki. Jestem pod wrażeniem :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak nareszcie trafiłam na spray złoty, który daje fajny efekt bo nie zawsze tak było :)

      Usuń
  5. Ale świetny pomysł. Gdybym miała stary globus, chyba zrobiłabym coś podobnego do pokoju syna :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak do pokoju chłopca fajnie by się dopasował :) pozdrawiam

      Usuń
  6. fantastyczny pomysł, chyba go sobie pożyczę ;) a jeśli chodzi o przeróbki, to to samo miałam jak chciałam zrobić sobie piętrową paterę- z moich wyliczeń wynika, że nowa kosztowałaby mnie mniej więcej tyle samo co zrobiona własnoręcznie... no ale, własnoręcznie to i oryginalnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to jest właśnie ten dylemat :) Przerabiaj i prześlij info jak wyszło :)

      Usuń
  7. Jest świetny!!! BARDZO mi się podoba!
    pozdrawiam Cię kochana

    OdpowiedzUsuń
  8. Skad bierzesz te wszystkie pomysly ? Brawo , naprawde fajnie wyglada.

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja głupia nasz wywaliłam. Wspaniały pomysł na dekorację:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)) poprzedni pęknięty też wyrzuciałam ale wtedy jeszcze nie światało w głowie :))

      Usuń
  10. Globus w czerni wygląda fenomenalnie i z tym złotem, rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam takie czarowanie cos - z niczego :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super, takie pomysłowe. Ja ja niedawno wyrzuciłam stary globus, łeeee, teraz żałuję ;)
    Fajnie tu u Ciebie, będę częstszym gościem. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń