poniedziałek, 12 października 2015

Wyróżnienie i nowe inspiracje kolorystyczne

Zostałam nominowana do zabawy przez Home Fragrance, która jest mi bliska miedzy innymi przez to że mamy synków w podobnym wieku. Z radością podpatruję bloga Kamili :)


Odpowiadam zatem na pytania:

 1. Jak rozpoczęła się Twoja przygoda z blogiem?
Przygoda zaczęła się od przeglądania innych blogów. 
Uwielbiam robić zdjęcia, urządzać mój dom oraz przerabiać stare przedmioty.
 Zatem blog był idealnym miejscem dla mnie :)
2. Najważniejsze w życiu to ...?
Miłość, rodzina, szczęście
3. Domówka, czy bal do białego rana ?
Hm zależy... z upływem lat częściej domówki :)
4. Najpiękniejsze wspomnienie dzieciństwa?
Zabawy godzinami z czterema siostrami. Działo się :)
5. Kiedy najczęściej zaglądasz na blog ?
Gdy znajdę trochę czasu dla siebie bo to dla mnie relaks
6. Pomysł na idealny relax?
Kawa, hamak, obecność bliskich. A gdyby ten hamak był na plaży to już raj :)
7. Niezapomniany prezent ...?
Prezent od losu: Michałek :)
 A z drobiazgów: grafika Fontanny di trevi od mamy mojego męża 
 (to dla nas szczególne miejsce- miejsce naszych zaręczyn)
8. Słone czy słodkie ?
Słodkie, słodkie :)
9. Kto Cię życiowo inspiruje?
Mądrzy, wartościowi, ludzie z pasją 
10. W jakiej pościeli lubisz spać?
Bawełniana satyna w piękny wzór
11. Czy pomieszkują z tobą zwierzęta?
Nie.. no chyba że myszki w piwnicy ale o ich obecności wolę nie wiedzieć :)


A teraz moje pytania i ulubione blogi, które wciąż zachwycają na nowo :))
Nominuję zatem:

Drewniana- szpulka

Moja przystań

Deco- szuflada

Nitka design

Lemonlimeandlife

O Zebrze

The-white-valley

Alicelovesbrocante

Petitbonheur

Baśniowy dom

Mój dom moje miejsce



Mam nadzieję że bierzecie udział w takich zabawach :)

PYTANKA:

1. TWÓJ NAJBARDZIEJ TWÓRCZY POMYSŁ?
2. LUBISZ PODRÓŻOWAĆ?
3. GDZIE SPĘDZIŁAŚ SWÓJ NAJLEPSZY URLOP?
4. CZY UMIESZ DOBRZE ORGANIZOWAĆ SWÓJ CZAS?
5. MARZENIE PIERWSZE NA LIŚCIE MARZEŃ?
6. JAKA BYŁA NAJBARDZIEJ SZALONA SYTUACJA W TWOIM ŻYCIU?
7. JAKIE JEST TWOJE ULUBIONE MOTTO?
8. MUZYKA, PRZY KTÓREJ SIĘ RELAKSUJESZ?
9. JAK WYGLĄDA TWÓJ ULUBIONY PORANEK?
10. JAKI JEST TWÓJ ULUBIONY BOHATER LITERACKI?
11. CZY DUŻO SIĘ NATRUDZIŁAŚ PRZY ODPOWIEDZIACH? :)


 A teraz inspiracje kolorystyczne.....
Mianowicie oszalałam na punkcie koloru limonkowego, neonowego żółtego czy jak zwał tak zwał. Wszystko zaczęło się od kupionego w tym kolorze tiulu. Postanowiłam aby kolor ten znalazł się w ciągle obmyślanym kąciku dla Misia. Ale już w jego urodzinki świetnie się sprawdził :)))








16 komentarzy:

  1. Bardzo, ale to bardzo dziękuję Ci za to przemiłe wyróżnienie. Tym bardziej, że to już chyba czwarte moje wyróżnienie. Odpowiem Ci tak jak odpowiedziałam pozostałym dziewczynom. Jeżeli tylko znajdę chwilkę czasu, co jest obecnie dość trudne ze względu na moje studia, postaram się przynajmniej odpowiedzieć na Wasze pytania natomiast wiem to już teraz, że niestety nie znajdę czasu na to by dalej przekazać ten łańcuszek. Doba ma tylko 24h, a ja pracuję codziennie od 8.00 do 20.00 więc czasu jak na lekarstwo. Mam nadzieję, że się na mnie za to nie obrazisz.
    Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście że nie rozumiem :) Oj t i tak podziwiam że masz czasna blog :)

      Usuń
  2. Dziękuję Ci bardzo za wyróżnienie :) jest mi bardzo miło :) i fajnie było poczytać o Tobie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Edyto, ogromnie dziękuję za wyróżnienie :). Nie masz pojęcia jak się cieszę, tym bardziej, że blog przez zmiany w życiu i ciągły brak czasu jest okropnie zaniedbany. Dziękujębardzo za odwiedziny, postaram się szybko ogarnąć i wziąć udział w zabawie :).
    A co do koloru, to jest to jeden z moich ulubionych :). Ta lemonkowa/groszkowa zieleń, swego czasu uwielbiałam ją w połączeniu z pastelowym fioletem i troche dekoracji itp. uszyłam kilka lat temu dla córci :). Świetne te pompony, w pokoiku naszej małej, który będziemu urządzać niedługo też będą ;).

    Pozdrawiam cieplutko, jeszcze raz ogromnie dziękuję :) :)***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi podoba się z szarym i błękitnym i w takim zestawieniu znajdzie się u mojego synka :)

      Usuń
  4. Hej, postaram sie przylaczyc do zabawy, po weekendzie powinnam byc z powrotem z urlopu.
    usciski

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję nominacji, z chęcią przeczytałam Twoje odpowiedzi. Inspiracje kolorystyczne - bardzo ciekawe. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za wyróżnienie:) Postaram się odpowiedzieć w najbliższym czasie i przyłączę się do zabawy:) Pozdrawiam Ala

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję że zechciałaś wziąć udział w zabawie.
    Prezent od Teściowej symboliczny i rzeczywiście oryginalny. A wielką przyjemnością przeczytałam Twoje odpowiedzi.

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję wyróżnienia!!Piękne pomponiki i śliczny torcik, sto lat dla solenizanta!!:-)

    OdpowiedzUsuń