czwartek, 29 marca 2018

Moja Wielkanoc!!!


Witam!
Jak tam przygotowania do Świąt Wielkanocnych?
U mnie bez szału ale dekoracje już są. Zrobiłam kolejny wianek tym razem na prezent i grupę zajączków :) Powstał także mój stojący wianek na świecę. W tym roku stawiłam na nutę złota i kwiaty oczywiście. Drobna girlanda powstała bo zainspirowałam się u Kasi z Baśniowego Domu. Dzięki Kasiu, ty mnie zawsze inspirujesz :)
A o tego masa zajączków i jaj!!!
 Udało mi się też zakupić dużego baranka, prawdziwy symbol Świąt!
I tak to u mnie wygląda.....
Pewnie nie pojawię się przed Świętami dlatego 

Zdrowych, Pogodnych Świąt Wielkanocnych, przepełnionych wiarą, nadzieją i miłością. Radosnego, wiosennego nastroju, serdecznych spotkań w gronie rodziny i wśród przyjaciół oraz wesołego "Alleluja". 

















8 komentarzy:

  1. Piękne dekoracje ! Wesołych Świąt Wielkanocnych :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie u Ciebie:-)))
    Wszystkiego najlepszego okazji Świąt Wielkiejnocy:-))

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne wielkanocne dekoracje :)
    Radosnych Świąt Wielkanocnych!

    OdpowiedzUsuń
  4. Radosnych Świąt Wielkanocnych! Wszystkiego Dobrego dla całej Rodziny!

    OdpowiedzUsuń