czwartek, 1 marca 2018

Malowanki, światełka i wianki

Witam!
Rok 2018 jest pełen pomysłów i weny twórczej! Uwielbiam ten stan bardzo to dla mnie najlepszy relaks. Teraz dużo mówi się o drobnych przyjemnościach i takie właśnie "małe malowanko" to dla mnie taka przyjemność. Świeczniki i tacę zakupiłam w starociach. Za nieduże pieniądze. Wykorzystałam farby French linen, Old white i Paris grey w połączeniu z jasnym woskiem. Wazon zaś malowany kolorem Graphite i wykończony ciemnym wosk. Poczyniłam także metalowy delikatny wianek, który prezentuje się klimatycznie przy zostawionych ze świąt światełek. 

To tyle pozdrawiam serdecznie!!!

 













16 komentarzy:

  1. Świetna metamorfoza staroci. A taca boska :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne kadry, jestem zauroczona:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepięknie i nastrojowo jest u Ciebie. Zdjęcia cudowne, bardzo ładne i ciekawe kadry. :) Pozdrawiam i życzę udanego weekendu. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi sie podoba klimat Twojego domu:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Klimatycznie urządzone mieszkanie z pięknymi dekoracjami to jest to co lubię :) Miło spojrzeć na rzeczy wykonane ręcznie, odnowione z duszą i pasją!

    Pozdrawiam i zapraszam też do mnie gdzie stworzyłam kilka wiosennych akcentów i uszyłam poduszki w kwiaty z suszonymi kwiatami!

    Do środka dodałam suszonych płatków róż: https://edreamsstyle.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdeczne dzięki za miłe słowa! Tak uwielbiam dawać drugie życie. Pozdrawiam

      Usuń
  6. Już czuć wiosnę 😀👍

    OdpowiedzUsuń