czwartek, 26 października 2017

Galeria

Witam!
Kolejna drobna zmiana. Lustro "poszło" do sypialni. W jego miejsce powstała galeria. Ramki kupiłam oczywiście w sklepie na P. :) Tanio i ładnie, wypełnienie także niedrogo. Skorzystałam z darmowych grafik, wydrukowałam do tego dzieło synka, oraz kompozycja złotych kropek. Całość myślę nieźle współgra, do tego jesienne dodatki i kącik ukończony. Kolejne drobne zmiany się szykują, bo u mnie jak zawsze- odpoczynek w domu = zmiany.:)) Jakość zdjęć, jak zawsze w tym miejscu pozostawia wiele do życzenia. No tak najbardziej odpoczywam hehe
Pozdrawiam serdecznie!










9 komentarzy:

  1. Drobne zmiany - takie są najfajniejsze, ponieważ można dokonywać bardzo często.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo tak u mnie to już do przesady chyba. Osoby, które niewiele zmieniają w domu, u mnie zawsze zadziwieni jak można tak często coś zmieniać :)))

      Usuń
  2. Każda zmiana nawet mała zawsze odświeża pomieszczenie . Bardzo ładnie wygląda ta galeria. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetnie to ujęłaś, właśnie to czuję po każdej drobnej zmianie- odświeżenie :) Pozdrawiam

      Usuń
  3. Prosty sposób na zmianę, a jeszcze obrazki można zmieniać co jakiś czas :). Bardzo ładny kącik powstał!

    OdpowiedzUsuń