sobota, 14 października 2017

Drobne listki- czyli wianek i ceropegia

Witam!
I stał się październik!
Nie mogę wręcz uwierzyć w to, że początek jesieni, podobnie jak początek lata przyniósł nam szpital. Tym razem ja byłam pacjentem, ale na szczęście już po wszystkim i teraz dochodzę od siebie w domu. Ręce i głowa zdrowa to zaraz pojawiły się plany na drobne projekty i przypomniały się zaległe sprawy domowe. Na pocieszenie kupiłam sobie roślinkę, którą bardzo trudno dostać (przynajmniej w mojej okolicy. ) To chyba ze względu na cenę, bo tania to ona nie jest. Ceropegia tak śliczna, że wszędzie mi pasuje. Miała być w salonie, ale zatrzymała się w kuchni... Chciałoby się ją rozmnożyć. W wolnej zaś chwili wykonałam minimalistyczny, ale uroczy wianek z girlandy drobnych listków. Wykonany na kole do łapacza snów. Co wy na takie dekoracje z drobnych listeczków?
Pozdrawiam serdecznie!!!










13 komentarzy:

  1. Wybrałaś bardzo ładną roślinkę. Łatwo się rozmnaża, ja ścinałam kawałek pędu, spinałam w okrą i układałam na powierzchni ziemi, przyciskając w kilku miejscach spinaczem biurowym. Powodzenia.
    Wianek uroczy i zdrowia życzę

    OdpowiedzUsuń
  2. ich liebe diese HÄNGEPFLANZEN
    die gedeihen bei mir sehr gut,,,,

    wünsche einen schönen ABEND
    bis bald die BIRGIT aus TIROL

    OdpowiedzUsuń
  3. piękny wianek a roślina zwisająca jak welon piękna

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię takie minimalistyczne ozdoby:)

    OdpowiedzUsuń
  5. You have chosen a very nice plant. It is easy to reproduce, I cut a bit of shoot, I tucked into a circle and laid on the ground, pressing in several places with an office clip. Good luck.

    หนังออนไลน์

    OdpowiedzUsuń
  6. Thanks for the advice, greetings :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, absolutely fantastic blog. I am very glad to have such useful information.

    แคมฟรอก

    OdpowiedzUsuń