niedziela, 31 stycznia 2016

Szafa z MDF

Metamorfoza szafy i regału była nieunikniona. Zestaw szafa, komoda, regał to tzw pamiątki. Pierwsze meble kupione za własne pieniądze :) Kolor mebli był taki
Nie pasował już do "szaro-beżo-sfery" w moim domu. O sprzedaży bądź wyrzucaniu nie było mowy. W końcu można odmalować :) Użyłam koloru cuntry grey AS, drewnianej listwy i nowych uchwytów. Natomiast regał zyskał drewniane pudełka malowane kolorem graphite AS. 
Wiklinowe kosze były jasno bezowe (to też pamiątka tym razem z Anglii ze sklepu za 1 funta hihi ). 
Farba czarna w sprayu nadała im charakteru. Zdjęcia robione w przedpokoju gdzie światło jest co najmniej nikłe, wiec trudno uzyskać dobre zdjęcie


A na koniec pomysł na prezent. Czasem mam tak. iż chciałbym podarować drobiazg z charakterem. Takim rozwiązaniem są dla mnie prezenty zmienione, bądź zrobione z surowych baz. Np. tacka z surowego drewna, trochę zabiegów: malowanie, dekor i wzór z szablonu- i mam niedrogi a gustowny prezent, który zrobił duże wrażenie :)))

A dla mnie też należy się prezent. Kupiłam małe pudełeczko w znanym sklepie szkoda że tylko to ostatnie z serii udało mi się kupić bo jest urocze ....były jeszcze w kropki podobno :)

To tyle udanej niedzieli :)
















18 komentarzy:

  1. Odkąd jestem w blogosferze, patrzę inaczej na każdy napotkany przedmiot. Często widzę co z niego mogłoby być już na starcie. Kiedy indziej kupuję, bo szkoda mi okazji i sporo czasu trwa zanim na coś wpadnę. Ale zawsze warto coś odczarować i podarować drugie życie, tak uważam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zawsze tak miałam a teraz mogę zmiany prezentować na blogu :))) Pozdrawiam

      Usuń
  2. Wspaniale wyszło, te gałki są cudne!Taca mnie urzekła ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie ma to jak danie nowego życia przedmiotom "beznadziejnym" ja to uwielbiam i cieszę się, że możesz cieszyć swoje oko tym czego dokonałaś:)
    Buziaki:)
    Aga z Różanej

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna metamorfoza, mebelki świetnie wyglądają i długo będą służyć :)
    Taca super, fajny pomysł na prezent :)
    Pozdrawiam ciepło, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szafa była zadbana jak nowa, więc rolę spełnia jak trzeba :)

      Usuń
  5. Piękna metamorfoza:-) Uwielbiam przerabiać meble...jednak nie mam już czego przerabiać:-(
    Chciałabym taką piękną tacą zostać obdarowana:-) Super pomysł na prezent z duszą:-)
    Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) u mnie za niedługo też tak będzie :)))pozdrawiam

      Usuń
  6. Świetna zmiana i ten kolor, i ten dekor. Piękne kadry. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wcześniej pomijałam ten kolor z zestawu AS ale tutaj odnalazł się idealnie

      Usuń
  7. Cudnie dawać nowe życie starym meblom. Zmiana na duży plus!
    Ja też zabrałam się za malowanie mebli :)
    Pozdrawiam serdecznie, Ola.

    OdpowiedzUsuń
  8. I szafa ma teraz drugie życie:) Wygląda o niebo lepiej:) A tacka świetna! Pozdrawiam Ala

    OdpowiedzUsuń
  9. Rewelacyjna przemiana, szafa bardzo mi się podoba w nowej odsłonie. Pozdrawiam, Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Według mnie z większą elegancją się prezentuje. Pozdrawiam

      Usuń