niedziela, 22 marca 2015

Lustro prowansalskie

Luster przerobiłam już kilka. To miało ciekawy kształt, ale kolor był jakiś smutny.  
Na środku z rysunkiem lawendy ( na ostatnim zdjęciu brakuje pierwszego etapu czyli zdjęcia przed moją ingerencją:)). 
Postanowiłam je nieco ożywić (farba kredowa kolor paris grey, oraz old white) i oczywiście udekorować (dekory gipsowe plus moja inwencja z wykorzystaniem pasty gipsowej). Wyszło tak :) 
Zainteresowanych proszę o kontakt ponieważ u mnie  już w każdym pomieszczeniu mam lustro :)
Serdecznie pozdrawiam a następnym razem szafka do kompletu :)






16 komentarzy:

  1. Zdecydowanie nabrało francuskich barw :)) Piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne, gdybym nie miała lustra....:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny efekt. Szary kolor jest niezastąpiony :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie wyszło ;-). Ja szukam lustra do Chatki ale sama jeszcze nie wiem co chcę ;-). Buziaki i dobrego dnia ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. i lekkości nabrało, wyszło pięknie, pozdrawiam wiosennie

    OdpowiedzUsuń
  6. Jesteś bardzo pomysłowa i zdolna! Lustro wygląda rewelacyjnie! Szkoda, że nie mam u siebie miejsca na takie cudeńko:) Pozdrawiam Ala

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna metamorfoza, lustro zdecydowanie korzystniej wygląda :))
    Pozdrawiam cieplutko, Agness:)

    OdpowiedzUsuń