czwartek, 19 marca 2015

Kolorowo w stronę wiosny!!!

Kolorowe akcenty wiosenne a mianowicie papierowe dekoracje!!!
Moja praca również wymaga kreatywności, co bardzo mi odpowiada. 
Na wiosnę postawiłam na motylki i papierowe gałązki wiśni w formie wianków. 
A w nagrodę dla mnie: deser serowo malinowy z lnem. 
A serduszko z tkaniny to mały prezent od osoby, która po odwiedzeniu mnie w moim domu stwierdziła, że powinnam założyć bloga hihi
I tu muszę się przyznać, że tylko mąż i siostra wiedzą, że mam bloga! 
To taki kój sekretny światek :) 
Gdybyś M. jednak tu trafiła pozdrawiam i dziękuję za serduszko i miłe słowa 









16 komentarzy:

  1. Kolorowe akcenty jak najbardziej popieram :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne wiosenne migawki, po szarej zimie bardzo tęskno do kolorów :)
    Pozdrawiam cieplutko, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale wiosennie i pięknie!
    Widzę, że jesteś bardzo tajemnicza, ale może to lepiej, u mnie wie więcej osób, że prowadzę bloga ale nie rozumieją PO CO!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę że u mnie byłoby tak samo :) pozdrawiam

      Usuń
  4. Piekne zdjęcia:) Miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie urzekłu papierowe motyle :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bajecznie kolorowo i wiosennie u Ciebie , fajna dawka energii , nie wspomnę o deserku , mniam :)
    Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń