piątek, 7 listopada 2014

Pierwsze zmiany w sypialni!

Zaczyna się powoli zagłówek już zrobiony ale zaprezentuję jak jeszcze dodatki przemaluję. dlatego dziś pierwsza zmiana przestawienie szafek, do niedawna było tak


A teraz jest tak:






Zmiany może niewielkie ale szafki osobno wyglądają lepiej według mnie. Uchwytów w końcu nie zmieniłam dekorów gipsowych tym razem nie dodałam..... choć kusiło mnie. Aby regał był bardziej oryginalny dodałam metalowe dodatki oraz wyjęłam jedną półkę. Dzięki temu zmieścił się zakupiony dawno poster z hasłem zagadka jakim? Kto mi pomoże bo wstyd mieć hasło, którego znaczenia się tylko domyślam :)))
Czekam na podpowiedzi i pozdrawiam

14 komentarzy:

  1. No o wiele lepiej jest teraz, tak przestronnie i jasno:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A w sypialni u mnie to bardzo ważne bo mało światła

      Usuń
  2. Taka mała zmiana a efekt ogromy. Co do napisu domyślam się że pełna treść to "Whatever it is that you are doing do something else..." - cokolwiek robisz teraz, zrób coś innego:-)
    Uwielbiam wszelkie tego typu sentencje, ale nie wiedzieć czemu po polsku nie brzmią one tak dobrze jak po angielsku:-)
    Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne kolory, szczególnie ściana mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana bardzo fajna zmiana zrobiło się lżej i przestronniej. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Może zmiany nie były wielkie ale bardzo zauważalne! Bardziej mi się pododa!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego odpuściłam już uchwyty w szafce Pozdrawiam

      Usuń
  6. Po zmianie pokój wygląda dużo lepiej, przestronniej :-)
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To świetnie jeszcze tylko dopracujemy szczegóły i będzie :)

      Usuń