niedziela, 21 lipca 2013

Radość w różowym kolorze

Witam!!!

Dziś minął czas na zabawę. Ktoś dziś się ucieszy :)
Frekwencja była skromna... no cóż tak bywa. 
Dla osób biorących udział, taka sytuacja ma same plusy :)... mniejsza konkurencja.
Losowanie metodą tradycyjną w obecności świadków...ślicznych różowych gożdzików, które kupiłam jakieś trzy tygodnie temu!!!
Od tej pory będę często wybierać te kwiaty do wazonu bo ich długowieczność jest zdumiewająca...

Ale przejdźmy do rzeczy :) 


Serdecznie gratuluję Justynie!!!
Proszę o kontakt na maila edipassione@gmail.com

Pozdrawiam i do usłyszenia

11 komentarzy:

  1. Gratuluję wygranej! A ja z braku czasu przegapiłam zabawę :-(

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj, ja tez przegapilam! No nic, gratulacje dla zwyciezczyni.. Pozdrowienia PS. Zapraszam na giveaway do mnie

    OdpowiedzUsuń
  3. Strasznie się cieszę...:-) zaraz pisze@
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  4. Myśle ze mała ferkwencja to troche moja wina bo jak zauważyłam czas na Candy z reguły jest nieco dłuższy a mnie sie tak pali do obdarowywania... :) Pozdrawiam wszystkich i Gratuluje jeszcze raz Justynie mam nadzieje że będzie cieszyć poszeweczka

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale trzeba mieć pecha :D Tylko ja i jeszcze jedna osoba i nie wygrać - szkoda, że na nagrodę pocieszenia się nie załapałam :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz racje chetnię przygotuje coś dla Ciebie....

      Usuń
    2. Nie chciałam, żeby to wyszło jako namolność. Mam nadzieję, że tego tak nie odbierasz :*

      Usuń
    3. Absolutnie :) to moje drugie Candy i takie wskazówki mile widziane :) Czekam na maila z kontaktem i pozdrawiam gorąco :)

      Usuń
  6. oj szkoda ze przegapilam takie candy. Mam nadzieje ze zalapie sie na nastepne:)

    OdpowiedzUsuń