wtorek, 14 maja 2013

Wielka Brytania część I

Ostatnie miesiące nigdzie się nie ruszam. Zawsze gdy długo siedzę na tyłku, a do tego nie mogę nigdzie się ruszyć odżywają wspomnienia. Dlatego chcę Wam zaprezentować kilka ujęć z wycieczki do Walii.
W czasach kiedy mieszkałam w Anglii odwiedziłam kilka miejsc i dlatego odświeżając wspomnienia kilka najbliższych postów właśnie o wyspach.
Tak więc dziś nie wiem dlaczego zaczęłam od Walii. Wybraliśmy się tam z okazji Rajdu Wielkiej Brytanii, który był marzeniem mojego M.
Przy okazji odwiedziliśmy wybrzeże. 
Zobaczcie sami
Żegnam Was wraz z zachodzącym słońcem :)

12 komentarzy:

  1. Przecudne zdjecia!!!!!!!!!! Masz rzadka wrazliwosc do wyszukiwania motywow fotograficznych, tak by zbedny byl komentarz- wystarczy popatrzec!!!
    Pozdrawiam cieplutko
    ania

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Chyba dlatego zaczęłam od Walii sama byłam zaskoczona, mieszkalismy tam w dużym mieście. Taki wypad to było dla mnie ładowanie akumulatorów

      Usuń
  3. Wielka Brytania jest też piękna - widać to po twoich zdjęciach - nie tylko sam deszcz tam jest :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Choć niestety bardzo go dużo my mieliśmy szczęście, gdy gdzieś jechaliśmy zawsze była pogoda a na co dzień szaro i buro :)

      Usuń
  4. przepiękne zdjęcia! ach zachwyca mnie to miejsce...:) wspomnienia będą z nami na zawsze i tego nikt Tobie nie odbierze:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I dlatego kocham podróże potem w czasie kiedy nie można nigdzie pojechać dają radość. A patrząc na zdjęcie wracają wszystkie odczucia łaczne z zapachami :) Pozdrawiam

      Usuń
  5. Piękne widoki,aż się rozmarzyłam.pozdrawiam cieplutko z Dobrych Czasów.Jola

    OdpowiedzUsuń
  6. Piekne zdjecia, piekne miejsca. Marze w wcieczce do Angli i pomimo tego , ze mamy tam zajomych jakos zawsze nam nie po drodze. Moze dlatego , ze mieszkamy w Norwegi a kazda wycieczka musi, po prostu musi miec ciepelko, sloneczko i wszystko co z tym moze byc zwiazane . Pozdrawiam i zaczytuje sie dalej. Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo a mnie ostatnio właśnie Norwegia chodzi po głowie bo widoki tam obłędne. Pozdrawiam

      Usuń