środa, 27 marca 2013

Witrynka nareszcie u mnie :)

Nareszcie dotarła do mnie i mąż  już powiesił witrynkę. Nie mam co prawda jeszcze pomysłu co mogłoby znaleźć się w środku by było urzekająco. Narazie włożyłam to co miałam ale do końca nie jestem zadowolona. Z czasem na pewno się coś znajdzie. Ważne jest już z nami jest wisi i cieszy oko. I jeszcze jedną wątpliwość miałam: czy aby jej za wysoko nie powiesiłam. Gdy po zawieszeniu powiedziałam o moich wątpliwościach mężowi delikatnie zmroził mnie wzrokiem hehe wiec odpuściłam.

Co sądzicie? 
Pozdrawiam i dziękuję za każdy komentarz, który za każdym  razem sprawia mi nieocenioną radość. 

26 komentarzy:

  1. Świetny kącik, podoba mi się i stolik i witrynka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna witrynka. Piękne biureczko. No i ten wianek ... drażni moje oko ;-) Ja ze swoim już chyba odpuszczę z braku czasu ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, jeszcze krzesełko mi sie nowe marzy ale to wszystko w swoim czasie :)

      Usuń
  3. Bardzo stylowy kacik:) Cudna witrynka jak i biurko. Pozdrawiam PS. Sliczny wianek zrobilas

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki teraz jak myślę co napisać w poście to nie patrze na ściany tylko na nią, to fajny widok :)

      Usuń
  4. Jest sliczna..nawet z tym co jest w srodku jest fajnie...potem mozna zminiac ile sie chce...Chyba nie jest za wysoko bo na takiej samej wysokosci co ozdoby z lewej stronie na scianie..widze ze witrynka jest zadowolona bo trafila do dobrego domu ..ha..ha

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki za wyczerpujacą odpowiedż :) Tak bedę o nią dbała i na pewno bedzie jej dobrze hehe. Dziekuję i pozdrawiam

      Usuń
  5. Piekna i idealnie pasuje do biureczka. Bardzo mi sie podoba.
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak myślę zgrały się pozdrawiam

      Usuń
  6. Piękny kącik powstał,witrynka jest prześliczna. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również pozdrawiam z uroczego kącika :)

      Usuń
  7. Super witrynka :) Ładnie wygląda już z ozdobami które umiescilas w srodku :)))) nie skupiłabym się na pracy w tym kąciku, bo bym ciągle patrzyla na meble ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak patrze gdy dumam, ale ja lubie gdy wzrok mi sie zawiesi na czymś ładnym :)

      Usuń
  8. Widziałam tą witrynke w sklepie,ale cena mnie odstraszyła!
    Pięknie sie komponuje z biurkiem,zazdraszczam!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miałam to szczescie że w cenie hurtowej ją dostałam ale moja znajoma ma ja w sklepie za 190 złotych ile ty widziałaś?

      Usuń
    2. ja kochana identyczną u nas widziałam za 420,a moja szwagierka z małopolski kupiła sobie za 480,więc Twoja faktycznie tania

      Usuń
    3. To faktycznie niezła rozbieżność cen nie ma co :)

      Usuń
  9. prześliczna ta witrynka! :))) cudnie u Ciebie
    Wesołych Świąt:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również życze Wesołych Świat i pozdrawiam

      Usuń
  10. cudna witrynka. juz widze drugą taką na blogu i niemoge się napatrzeć. nigdzie takiej ładnej do kupienia nie widziałam :-(.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na Allegro ją widziałam ale przyznam ze dwukrotnie droższa od tej co ja kupiłam. Gdybyśmy mieszkały blisko to u mojej znajomej w skelpie byś znalazła, pisz ma maila jeśli jesteś gdzieś z okolic Małopolski to nie bedzie problemu :)

      Usuń
  11. Kącik fantastyczny, razem z biureczkime pieknie wspołgra.
    Ja bym jednak męża pomęczyła, żeby ciut niżej zawiesił. ;) Może się da jakos udobruchać? :)))
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To może jednak spróbuje ale teraz męcze go o przeróbki w ogrodzie bo co rok inna wizja hehe :)

      Usuń