piątek, 25 kwietnia 2014

Donice gliniane

Jak dobrze powoli wrócić do swych małych przyjemności i mam tu na myśli blogowanie :)
Niestety kolejny post piszę ze szpitala!!!:(:(:(
Paradoksalnie dobrze że mam zaległości w postach, bo w przeciwnym razie musiałabym poczekać z tą moją małą przyjemnością jeszcze kilka dni. A tak zaległy post z moimi gliniankami.
Dziękuję wszystkim za życzenia świąteczne ale niestety w tym roku nasze Święta nie były ani spokojne, ani wesołe a tym bardziej zdrowe. Poranek wielkanocny zaczęliśmy z Michałem w szpitalu i poprzedni pobyt dwa miesiące temu w porównaniu z tym co teraz przeżyliśmy mogłabym nazwać wakacjami. Tym razem to był koszmar :(
Ale dość już smutków, nareszcie kryzys mamy za sobą to wracam do normalności i do Was!
Kilka miesięcy temu kupiłam dwie gliniane donice a właściwie wazony na tablica.pl za niewielką kwotę. 
Były trochę zniszczone (co widać na zdjęciach z tulipanami), zresztą chyba służyły komuś do ogrodu, ale mi ich szkoda na zewnątrz jestem miłośniczka glinianych cudów:) dlatego zostają w domu! Odświeżyłam je oczywiście farbą Annie Sloan Country Grey 
Oto one :)











24 komentarze:

  1. Życzę pełnego zdrowia dla Was. Gliniane naczynia cudne, też bym je w domku trzymała. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę zdrówka! Całą masę zdrówka! Naczynia są prześliczne...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy już jest lepiej. Pozdrawiam

      Usuń
  3. pięknie wyglądają!
    życzę dużo zdrowia!

    OdpowiedzUsuń
  4. przepiękne, też bym je trzymała w domu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stoją na ziemi dopóki mogą bo mały rozrabiaka rośnie :)

      Usuń
  5. Piękne te naczynia, powtórzę się, ale zdrówka Wam życzę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takich życzeń nigdy mało :) pozdrawiam

      Usuń
  6. Bardzo ładny zakup.Mają niezwykły kształ . Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Duzo zdrowka zycze dla calej Waszej rodziny. Donice piekne:) Tez jestem fanka glinianych przedmiotow. Pozdrowienia ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. zdrówka ,zdrówka i jeszcze raz zdrówka !!!!!
    Naczynia świetnie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękujemy. Mam nadzieję że to nasz ostatni raz w szpitalu. Pozdrawiam

      Usuń
  9. Dużo zdrowia dla Was i Opieki Boskiej moja droga!

    Pozdrowienia i serdeczności with Love♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie dziękujemy kochana. Ściskam :*

      Usuń
  10. Śliczne doniczki. Ja bym je trzymała w salonie
    są bardzo ładne. A czy nie dało by się zabawić z nimi w decupage? Były by wówczas obłędne.

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie na candy
    http://tesstereczka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Próbowałam tej techniki ale nie za bardzo mi odpowiada. A glinę lubię najbardziej naturalną. Pozdrawiam i już zaglądam do Ciebie :)

      Usuń
  11. prostota sama w sobie też jest piękna i te kwiatuszki, super dekoracja
    Pozdrawiam niedzielnie i zapraszam do mnie w odwiedziny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wazony cudne, aż można by je sklonować :-))
    Pozdrawiam serdecznie, cieszcie się majowym słonkiem ,niech precz odejdą te choróbska.
    Kasia.

    OdpowiedzUsuń
  13. Dużo, DUŻO zdrowia ! To najważniejsze !
    Wazony wyglądają cudnie , farba ta świetnie się sprawdza do takich rzeczy ... i nie tylko . Jeszcze raz wszystkiego naj dla Ciebie i Twoich bliskich :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Oj :( Czary mary, żadnego już szpitala! Rozumiem przejścia, bo sami to zaliczyliśmy i nigdy więcej! Wazony świetne!

    OdpowiedzUsuń