piątek, 18 października 2013

Wielka Brytania część III

Ciągle jeszcze segreguję zdjęcia do wywołania, i mam wrażenie że będę musiała kredyt wziąć w banku żeby to wszystko wywołać. Mam takie zaległości że tragedia a problem się pogłębia bo wciąż pstrykam i pstrykam ( szczególnie że teraz mam nowego modela :)) 
Ale dziś ostatnia część serii Wielka Brytania a mianowicie
Jego wysokość
 LONDYN
Tak oto wygląda moim obiektywie, dzień na wycieczkę trafiliśmy słoneczny, plan był napięty a cały Londyn na nóżkach śmigaliśmy :).....ale to było dawno teraz taki rozruch by mi się przydał :)
Pozdrawiam!!!


10 komentarzy:

  1. Piękne zdjęcia, wstyd się przyznać ale ja też mam masę zdjęć nie wywołanych;/ będzie trzeba to nadrobić, oj będzie...:) Chyba muszę sobie postanowić, żeby miesięcznie po trochu dawać do wywołania,żeby nie było tak jak piszesz, że kredyt będę musiała wziąć;)
    Pozdrawiam cieplutko
    Patrycja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak systematyczność w tym temacie wskazana pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Piękne zdjęcia!! U mnie też piętrzą się całe hałdy fotek do wywołania od lat. Sama nie wiem, czy mi się uda!
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To życzę powodzenia Tobie i ..sobie :) pozdrawiam

      Usuń
  3. Az nabralam ochoty na Londyn:)
    Dziekuje za wizyte u mnie i mily komentarz.
    A jeszcze chcialam do gratulacji dolaczyc z okazji narodzin Malenstwa;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo a u Ciebie bardzo ciekawie będę zaglądać pozdrawiam

      Usuń
  4. Dzieki za tak fajna wycieczke zdjeciowa po Londynie ...

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie też by się rozruch przydał! Zdjęcia ciekawe...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko jak tu się zmotywować? :) pozdrawiam

      Usuń