piątek, 16 lutego 2018

Kwiatowo

Witam. Dziś ujęcia kwiatowe oraz wianek prosty w wykonaniu. Wystarczy kawałek tkaniny, którą tniemy na pasy. Owijamy wianek styropianowy za parę groszy. W jednym miejscu na dole miała kompozycja i gotowe. Kwiaty około walentynkowe. Tym razem to nie tulipanki różowe, lecz goździki i anemonki, które uwielbiam! U nas zima w pełni i choć jeszcze nie mam jej dość, już powoli zaczyna się chcieć żywych kwiatów w domu. Ach kwiaty są cudowne i uwielbiam je fotografować!!! Pozdrawiam











6 komentarzy:

  1. Piękne bukiety kwiatów, spodobało mi się jak dobrałaś kolorystykę. Stylowy wianek ładnie prezentuje się jako dekoracja :) Przyjemnie spędzam czas na Twoim blogu i będę zaglądać tu częściej!
    Zapraszam również na mojego bloga:

    https://edreamsstyle.wordpress.com/

    Znajduje się tam ciekawy artykuł o własnoręcznie szytych naturalnych, pachnących poduszeczkach... o zapachu lasu, łąki, czy lawendy :) Chciałam podzielić się swoim pomysłem bycia bliżej natury :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa i zaproszenie. Fajny blog także będę zaglądać, a pomysł z poduszkami pachnącymi super :)

      Usuń