niedziela, 24 września 2017

Moja jesień!

Witam! Wciąż brak czasu na metamorfozy, idzie w parze z brakiem czasu na bloga. Jedyne co udaje mi się odmienić to dekoracje stołu. W tym tygodniu jednak zaszalałam i odmieniałam stary słój. Nie wymagało to zbyt wiele pracy bo został pomalowany jeden raz! I już powędrowały do niego różne gałązki. Najbardziej podobają mi się kuleczki i gałązki eukaliptusa. W kuchni zaś dekoracja z patisona, jabłek i orzechów. Jesień zawitała. Pozdrawiam i do szybkiego napisania :)
 












23 komentarze:

  1. Subtelnie, elegancko i romantycznie - po prostu ślicznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Słój jest cudny, idealnie wpasował się do wystroju. Czym jest pomalowany? Jestem nim oczarowana.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Został pomalowany farba kredową Annie Sloan kolor graphite. To ostatnio mój ulubiony kolor :)

      Usuń
  3. przepiękny stół jesienny! totalnie moja bajka. gdybym tylko umiała takie kompozycje układać....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty! Z całą pewnością to potrafisz :) byle było troche drobiazgów pod ręką. Pozdrawiam

      Usuń
  4. Obie jesiene kompozycje są piękne. Też jestem ciekawa czym potraktowałaś słój.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak pisałam wyżej. Farba AS kolor graphite. Pozdrawiam

      Usuń
  5. SCHAUT so schön aus,,,,

    wünsche noch einen gemütlichen TAG
    bis bald die BIRGIT aus TIROL

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mit freundlichen Grüßen und vielen Dank für Ihren Besuch

      Usuń
  6. Piękne dekoracje:-)))
    Pozdrawiam:-)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten pierwszy stroik skradł moje serce :) cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Twoja jesień zachwyca :). Cudne kompozycje :).

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie i jesiennie. Słój wspaniały:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Tak się teraz śmieję, bo jak u psa Pawłowa ślinka pociekła gdy na ostatnim zdjęciu zobaczyłam ciasteczka :) Ale nie, nie poddam się, to jest mój trzeci dzień bez słodyczy....
    Twoja jesień jest piękna, i jedna i druga. Stroiki mają w sobie taką eteryczność, taaak to właściwe określenie, owoce to taka kropeczka na "i" :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowne te Twoje kompozycje jesienne :) Zachwycają :)

    OdpowiedzUsuń
  12. I'm laughing now, because as in the dog, the peacock's mouth has grazed when the last photo I saw cookies :) but no, I will not give up, this is my third day without sweets

    หนังออนไลน์

    OdpowiedzUsuń