poniedziałek, 7 sierpnia 2017

Wianek

Witam :)
Mimo pełni lata udało mi się wykonać mini projekcik :)))
Wianek, bo o nim mowa jest łatwy w wykonaniu. Wystarczy gałązki liści, kilka starych róż, styropianowy wianek, taśma florystyczna, pistolet na klej. Listki obklejamy wokół wianka ( i tu mogłabym zakończyć, gdyż takie wianki są także śliczne). Ja postanowiłam jednak dodać róże. Stare róże przycięłam, aby stały się krótsze i mniejsze. Wianek bez kwiatów w towarzystwie gałązki wierzby, która udawała drzewko oliwne hihi. W końcowej wersji, w kuchni dobrze mu w towarzystwie kubeczków i szklanek, na które potrzeba już większej półki. Projekt już w głowie.
Pozdrawiam serdecznie!!!
A Wam jak mija lato???













20 komentarzy:

  1. Delikatny, ale bardzo uroczy wianek. Po prostu śliczny:).

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny, klasyczny i bardzo delikatny:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny idealnie pasuje do wnętrza.

    OdpowiedzUsuń
  4. Prosty i elegancki wianek, idealnie pasuje.:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny w swojej prostocie. Bardzo mi się podoba. Zawiesiłabym go sobie na drzwiach wejściowych :-) Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny. Prosty i dzięki temu wszędzie będzie dobrze wyglądał. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  7. Uroczy, delikatny wianek:-)
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowny wianek.Super dekoracja.Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudny ten wianek! Świetna dekoracja :)
    Magda (www.sewama.pl)

    OdpowiedzUsuń
  10. beautiful. Simple and thanks to it will look good everywhere. Regards
    หนังออนไลน์

    OdpowiedzUsuń