poniedziałek, 24 lipca 2017

Malinowo- czarny salon

Hej!
Jej, ciężko mi się pozbierać. Nie znajduję czasu na bycie tutaj. Szkoda, bo dni uciekają. Połowa wakacji minie a moje projekty i pomysły leżą w szufladzie. Dzieci jednak najważniejsze to jest pewne. Zwyczajnie jednak, brakuje mi tego mojego blogowego światka. Dziś rano udało się zrobić mini sesyjkę i powiem szczerze, że przypomniałam sobie jaką daje mi to małą radość. Dziś w obiektywie to co najłatwiej zmienić, gdy potrzeba zmian, poszewki :)) do nich także dwa siedziska, które przydają się u mnie. Zdarza się bowiem, że goście siadają na ziemi z drugiej strony ławy. Na stole malinowa woda. Ta kompozycja kolorystyczna to mój świat. Po drugiej stronie pokoju często, także takie barwy. Czuję się w swoim salonie fantastycznie. Gdy skończył się ten szpitalny szał i wróciłam do domu wiedziałam, że to moje miejsce na ziemi :))
Pozdrawiam
Biegnę nadrabiać zaległości u Was :)))










21 komentarzy:

  1. Bardzo mi się podoba takie zestawienie kolorystyczne. Ta malina - czy pudrowy róż jest rewaluacyjnym akcentem we wnętrzach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak teraz bardzo na czasie, a jszcze do niedawna tak nie było

      Usuń
  2. Przepięknie to wygląda. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pudrowy róż i szarości to stanowczo moje zestawienie kolorystyczne:-)))
    Pięknie u Ciebie:-)))
    Pozdrawiam:-)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham róż. Przyznaję się, że mimo trzydziestu lat ten kolor wręcz zachwyca. Piękne kadry pokazujesz. A z czasem to tak jest, że ciężko zmieścić wszystkie plany :). Uściski:).

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie to wszystko się razem prezentuje :) u mnie póki co króluje biel z szarością :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pieknie u Ciebie...Uwielbiam tez ten kolor (raczej nie malinowy tylko powiedzialabym "rose poudré "(roz pudrowy).Wcale nie dziwie sie ze jest Ci dorze w tym pomieszczeniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak w dodatkach to pudrowy, zgadzam się ale na stole już malina :)

      Usuń
  7. Malinowa woda ma cudowny kolor! i podusie są cudowne! wszystko po prostu jak z jednej bajki:) pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się takie połączenie kolorystyki. Róż jest tu bardzo subtelny i nie przesądzony.

    OdpowiedzUsuń
  9. Zazdroszczę tak pięknego salonu! :) Wszystko wygląda rewelacyjnie!
    Magda (www.sewama.pl)

    OdpowiedzUsuń
  10. I like this color combination. The roses are very subtle and unconcerned.

    หนังออนไลน์

    OdpowiedzUsuń