środa, 12 lipca 2017

Kwiaty potrafią pocieszyć!

Witam! 
Prawie miesiąc temu pisałam, jak to czerwiec miałam wycięty z życiorysu. Wtedy wyczekiwałam początku lipca, wraz z którym miały się rozpocząć moje wakacje. I rozpoczęły się lecz nie radością i spokojem :( Niespodziewanie rozpoczęły się szpitalem. Ciężko mi nawet opisać co przeżyliśmy przez ostatnie dwa tygodnie. Teraz mogę szeptem powiedzieć, że idziemy w dobrym kierunku. Tak! trzeba dziękować za wszystko co mamy i cieszyć się każdą chwila, bo życie potrafi nas zaskoczyć. niestety czasem nie pozytywnie. Przez ten czas kompletnie nie w głowie były mi uciechy dnia codziennego. Radością były poprawiające się wyniki i stopniowo opadający strach. Dziś więc zaległości, odkopane zdjęcia... oczywiście kwiatów. Wspominałam o miłości do kwiatów. Peonie w jasnym różu (zresztą wszystkie różowe kwiaty) powodują u mnie przyśpieszone bicie serca. Jednak, gdy żywych kwiatów czasem brak, nie lubię chować wazonów. Stosuję sztuczne kompozycje. Wiosną wręcz oszalałam na punkcie sztucznych piękności Przy okazji zamawiania kwiatów na bukiet i wianek dla koleżanki, wzięłam krzaczki i dla siebie. Z nich powstały moje kompozycje. Może pora roku na pokazywanie sztuczności nieodpowiednia, ale nie będę przecież do zimy czekała :))
 Pozdrawiam









16 komentarzy:

  1. Mam nadzieję, że już wszystko jest na dobrej drodze. Życie zaskakuje na każdym kroku i nie zawsze są to pozytywne niespodzianki dlatego tym bardziej należy cieszyć się z tych drobnych chwil radości.
    Ja również kocham kwiaty:-))))
    Pozdrawiam serdecznie i życzę dużo zdrowia:-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak powoli wracamy do pełnego zdrowia. Mamy nadzieję na drugą połowę wakacji w dobrych nastrojach :)

      Usuń
  2. Bukiet przepiękne mimo, że sztuczne :). A wianek mnie totalnie urzekł. Ja też mam bukiet sztucznych piwonii w sypialni i ani myślę się ich pozbywać :).

    Życzę dużo zdrowia, bo tak naprawdę od niego zależy całe nasze szczęście i gdy jego brak to cała reszta staje się bezbarwna i przestaje cieszyć. Dużo sił i woli walki ;). Uściski :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Kwiaty to witalność, to radość, to promyk pięknego świata. Twoje kompozycje prezentują się naprawdę uroczo.
    Zdrówka przez wielką literę Z życzę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny wianek. Życzę zdrowia i mam nadzieję, że reszta wakacji będzie taka piękna jak te kwiaty.

    OdpowiedzUsuń
  5. Choroba, to najgorsza rzecz na tym swiecie, dlatego trzymaj sie!❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie tak! Ta bezradność z nią związana jest straszna. Pozdrawiam

      Usuń
  6. Teraz jest tyle ślicznych sztucznych kwiatów, że z radością i ja je kupuję. Można z nich zrobić piękną kompozycję. Twoja jest bardzo ładna i jaki piękny wianek.
    Życzę dużo zdrowia, bo bez tego ani rusz.
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze, że nie jestem sama. Fakt teraz sztuczne kwiaty potrafią być jak prawdziwe w wyglądzie. Pozdrawiam

      Usuń
  7. Prześliczne kwiaty,też sztuczne kwiaty goszczą w moim domu.Zdrówka życzę. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dużo zdrowia, dobre myśli wysyłam.

    OdpowiedzUsuń