środa, 21 czerwca 2017

Lato

I nadeszło lato. Wiosna przeleciała mi bardzo szybko. Szczególnie czerwiec....ten miesiąc mam właściwie wycięty z życiorysu (to widać na blogu). To za sprawą podjętej na miesiąc pracy. Czas, który normalnie miałam dla siebie na blog itp. teraz poświęcam dzieciom. Ale jeszcze niespełna dwa tygodnie i znów wrócę do moich pasji. W tym czasie jedyne z czego nie zrezygnowałam to robienie zdjęć aktualnym kompozycjom kwiatowym w domku. A z nowości, których też ostatnio jak na lekarstwo. Wyszukany w sieci upragniony metalowy świecznik oraz delikatne zmiany w sypialnianych poduchach. Pozdrawiam serdecznie, i zapraszam do obejrzenia zdjęć....jeśli ktoś tu jeszcze zagląda :)






18 komentarzy:

  1. Mała modelka jest urocza :). I ta spódniczka ;). Poduchy pięknie się prezentują ;). Przesyłam pozdrowienia ;).

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia. Świetne poduchy.Wczoraj przyniosłam sobie irysy do domu.Pozdrawiam srdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje w tym roku szalały z kwitnieniem. Pozdrawiam

      Usuń
  3. Cudowna modelka, do zacałowania. Pięknie masz w domu. Moc uścisków przesyłam i serdecznie zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj tak kwiatów to teraz dostatek, szkoda tylko, że z czasem jest odwrotnie. Ślicznie u Ciebie, a małej królewnie jak widać kwiatki też się podobają :) Serdeczności :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Racja wtedy posiłkuję się sztucznymi :)) to silniejsze ode mnie

      Usuń
  5. Cudowne są takie kwiaty przyniesione prosto z ogrodu.
    Urocze poduchy ale modelka przebija wszystko.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kocham to, że bukiet mogę stworzyć u siebie :)

      Usuń
  6. Bardzo klimatyczne zdjęcia, niunia wygląda uroczo :)
    Świecznik cudowny!!!
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak czas pędzi jak szalony , nie obejrzymy się a będzie jesień :) Te małe nóżki do schrupania normalnie :) Pozdrówka dla Was :)

    OdpowiedzUsuń