środa, 24 sierpnia 2016

Kolejne zawieszki do kącika

Rozkręciłam się na dobre z dodatkami do kącika. Zrobiłam od dawna planowany proporczyk, oraz namalowany farbami na tkaninie księżyc. Do grafiki dołożyłam także drewniane listewki, które stanowią swego rodzaju ramkę, grafika teraz prosto się trzyma :)))) Podrasowałam także kolor ramki by pasował do grafiki.
Proporczyk zrobiłam z filcu. Czekałam na siostrę, która uszyje mi proporczyk, ale już nie mogłam wytrzymać i zrobiłam go sama, skleiłam zamiast zszyć i nakleiłam elementy dekoracyjne. 
Księżyc namalowałam farbami do tkanin i wycięłam, następnie przykleiłam pasek skóry, który stanowi zawieszkę. To tyle moich spontanicznych prac zrobionych w jeden dzień :)))
Pozdrawiam wszystkich serdecznie !!!









Na koniec dokładam jeszcze jedną grafikę (zeszytową- bo sezon na zeszytowe grafiki w pełni :))
Aby nie stała tak po prostu dostała nóżki z klamerek :) 
Pilnuje jej zajączek :) także nowy na szafce. 
Musze ułożyć to raz i tak zostawić bo ciągle zmieniam :)
Pozdrawiam kolejny raz






10 komentarzy:

  1. Super :) Ten filcowy z gwiazdką, taki prosty, a taki ładny :)
    Także robiłam proporczyki, jak masz ochotę zobaczyć to zapraszam ;)
    http://kreatywnawwolnymczasie.blogspot.com/2015/06/proporczyki.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale Ci pięknie wyszło!!!Takie właśnie dodatki tworzą niessmowity klimat. Dzięki nim staje się we wnętrzach bardzo bardzo przytulnie!
    PIĘKNIE po prostu!
    moc uścisków ślę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestes niesamowicie kreatywna i konsekwentna:) Super!

    OdpowiedzUsuń
  4. Grafiki z zeszytów-pomysłowe. Podsunę pomysł córce.

    OdpowiedzUsuń