czwartek, 26 listopada 2015

Poszewki świąteczne i bombki z tkaniny

Dziś dzieła moich sióstr. Mam cztery siostry i każda ma w sobie pierwiastek twórczy :))) Na ich  prośbę zamieszczam propozycję świąteczne. Serdecznie polecam!!!
Zainteresowanych proszę o kontakt na edipassione@gmail.com

Na początek aranżacja świąteczna największego obrusu w delikatne gwiazdki.
Prezentuje się ślicznie na stole :)




 Jedna z sióstr tworzy bombki z tkaniny.
Bombki z zawieszką. Różne zestawy kolorystyczne dla każdego coś dobrego :)






A druga szyje poszewki i obrusy :)













8 komentarzy:

  1. Ależ masz zdolne siostry:-) Zastanawiam się jak to jest mieć siostrę...ja mam tylko jednego brata, a zawsze chciałam mieć siostrę. Tak więc zazdroszczę Ci tego, że masz aż cztery i to do tego bardzo uzdolnione:-)
    Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja uwielbiam mieć rodzeństwo. Mój mąż także ma dużą rodzinę. To coś cudownego! Pozdrawiam

      Usuń
  2. Witaj :)
    Ogromnie się cieszę, że do mnie zajrzałaś i mogę teraz podziwiać te wszystkie prace. Zdolne z Was dziewczyny, podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cała przyjemność po mojej stronie. Czasem znaduję czas powędrować po nowych miejscach :) pozdrawiam

      Usuń
  3. Piękne poszewki. Może się skuszę, tylko muszę zdecydować jaką wybrać kolorystykę :-)

    OdpowiedzUsuń