wtorek, 28 lipca 2015

Fotel Ludwik

Dziś fotel, który u mnie mieszka już ponad rok, ale dopiero teraz go odnowiłam.
I natychmiast gdy to zrobiłam znalazła się chętna nowa właścicielka -siostra.
Trochę szkoda się go pozbywać, ale fakt będzie jej pasował do nowego pokoju.
Po raz pierwszy nie wymieniałam starej tapicerki lecz zdecydowałam się przemalować i zawoskować farbami AS. Efekt jest niezły w dotyku jakby eko skóra. 
Zdecydwałam się dodatkowo na zdobienie, które namalowałam na oparciu.

I jaki efekt ?









21 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a poza tym to niesamowicie u Ciebie, masz pomysł i talent, bardzo mi się podoba i będę wpadać częściej :)

      Usuń
    2. Zapraszam jak najczęściej :)

      Usuń
  2. Fotel wygląda pięknie, zastanawia mnie malowana i woskowana tapicerka, jak długo wytrzyma?
    Pozdrowienia.:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda bardzo dostojnie:) Ciekaw jestem jak się sprawuje malowana tapicerka, kiedyś widziałam na pchlim targu taki pomalowany i z bliska mnie nie zachwycił, ale może to wina koloru- czerwony...ble. Oby służył jak najdłużej:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czerwony pewnie też by mnie odrzucił chć nauczyłam się patrzyć na rzeczy pomijając kolor- mozna przecież przemalować :) Pozdrawiam

      Usuń
  4. Niesamowita metamorfoza, fotel wygląda przepięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny efekt :) Do mojej sypialni tez by pasował :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Słyszałam kiedyś opinię, że farbami AS można malowac wszystko, nie sprawdzałam ale jak widać można. Chyba wypróbuję, mam fotel, który czeka na tapicera już bardzo długo, może więc pooksperymentuję, bo Twój wygląda pięknie, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moj też czekał i czekał aż się nie doczekał :) pozdrawiam

      Usuń
  7. Wow, efekt super:-) Nie miałam pojęcia, że farbami AS można malować i woskować tkaniny!
    Muszę wypróbować na jakimś skrawku materiału bo jestem ciekawa efektu końcowego!
    Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tkanina jest dosyć twarda nie każdemu może to odpowiadać :)

      Usuń
  8. piękny kalsa sama w sobie:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny fotel!!! Wspaniale się prezentuje!!!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń