czwartek, 17 kwietnia 2014

Wesołych Świąt!!!

Wszystkim,
którzy tu zaglądają a w szczególności tym, 
którzy zostawiają ślad w postaci komentarza
ja i moje zajączki życzymy 
Wesołego Alleluja :):):) 
mnóstwo wiosennego optymizmu, 
energii i twórczych inspiracji na cały rok. 
Oraz... dużo szczęścia i radości, 
która niech w Waszych sercach gości.
Przygotowania w toku, jednak nie wszystko udało się zrealizować.
Wydmuszki w ostateczności zostały po prostu wydmuszkami... a poniżej karteczka, którą sama zrobiłam ( czasem mi się to zdarza), wysłana oczywiście za późno by doszła na Święta, chyba nigdy nie wyślę kartek na czas taka kręcioła jestem :):):) I nie mogło zabraknąć pasteli choć w małym wiosennym bukieciku.
Pędzę robić swoje pierwsze w życiu muffiny aż wstyd się przyznać :) 
Mam nadzieję że mi wyjdą, będą z wiśniami i 
czekoladą

Wesołych!:)!:)!:)!

13 komentarzy:

  1. Oj tam, nie wazne, ze wyslana za pozno.. Wazne, ze wyslana. Licza sie intencje.. :) ( to mowi ta, ktora zwykle tez wysyla kartki na ostatnia chwile;):) Dla Ciebie rowniez zdrowych i wesolych Swiat;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie u Ciebie... ja zaglądam ;-) i dla Ciebie również wszystkiego dobrego ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Po prostu-wydmuszki są po prostu extra!!!!! Wesołych świąt!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie też nie wszystkie plany wyszły tak jak chciałam. Ale nie ważne. Jest piękna wiosna, nastrój też wiosenny - czego chcieć więcej. Wszystkiego dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie i świątecznie...Wesołych Świąt...

    OdpowiedzUsuń
  6. Tobie rowniez zycze spokojnych i pogodnych Swiat!
    pozdrawiam
    ps: urocze dekoracje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspanialych i cudownych Swiat :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudne dekoracje. Życzę radosnych Świąt w rodzinnej atmosferze!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wesołych Świąt!!
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń